Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact met ons op.
Wat is de verwachte Levertijd?
Is het artikel op voorraad?
We verzenden je bestelling binnen 3 dagen na ontvangst van betaling.
Is het artikel niet op voorraad?
De producten worden voor je gemaakt en binnen 3-5 dagen na ontvangst van betaling verzonden.
Je ontvangt bericht zodra het pakket is afgegeven bij de vervoerder, vanaf dit moment is het pakket volgen via track&trace.
Wat zijn de Verzendkosten?
De verzendkosten worden in je winkelwagen berekend op basis van (de grootte van) je producten.
Bijvoorbeeld:
Binnen Nederland:
Brievenbus (envelop/doosje) €2,95
Pakket (koerier) vanaf €4,95
Belgie:
Brievenbus (envelop/doosje) €5,95
Pakket (koerier) vanaf €9,95
Vanaf het moment dat je pakket is afgegeven bij de vervoerder, kan je het volgen via track&trace.
Kan ik Achteraf Betalen kiezen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Vanuit het winkelwagentje betaal je het product en de verzendkosten gemakkelijk via Ideal.
Na het ontvangst van de volledige betaling, gaan we aan de slag met je bestelling!
Kan ik mijn bestelling Ophalen?
Dat is mogelijk! Je kunt je bestelling ophalen bij Puur en Licht in Zwijndrecht.
Plaats je bestelling eenvoudig online en gebruik de kortingscode PUURENLICHT bij het afrekenen. Je betaalt geen verzendkosten en ontvangt een bericht zodra je bestelling klaarstaat.
Bekijk de verkooppunten voor de openingstijden van Puur en Licht.
Ga naar www.puurenlicht.nl voor meer informatie over de christelijke cadeauwinkel met pure producten, in Zwijndrecht.
Kan ik producten Retour sturen?
Onze producten worden op bestelling gemaakt en kunnen alleen retour gestuurd worden wanneer het product beschadigd is aangekomen.
Meldt dit direct na ontvangst via info@houdtwoord.nl. Meer informatie hierover vind je in de Algemene Voorwaarden.
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je ontvangen product, mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via info@houdtwoord.nl We denken mee om tot een passende oplossing te komen.
Wat is het Limiet voor het aantal producten per bestelling?
Onze producten worden met zorg en aandacht gemaakt en met de hand afgewerkt. Dit geeft elk item een uniek en speciaal karakter, maar vergt ook tijd.
Wanneer de grootte van een bestelling invloed heeft op de standaard levertijd, nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Het kan voorkomen dat een grotere bestelling niet direct via onze webshop geplaatst kan worden. Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.
Wanneer wordt het Aanbod uitgebreid?
Kijk je uit naar meer verschillende artikelen in de collectie? Wij ook!
We hebben veel ideeën en werken hard aan nieuwe producten.
Heb je ook een goed idee of een mooie aanvulling voor ons assortiment? Laat het weten en neem contact met ons op, we horen graag van je!
Houd ons in de gaten!